Zhubněte účinně

Zhubněte účinně

Zhubněte účinně!

Je tu nový rok

a nová předsevzetí….

Nejčastější z nich je shodit pár kilogramů.

Je to i Váš případ?

Základním předpokladem pro úspěšné hubnutí, i pro udržení optimální váhy, je rychlé spalování.

V našem článku se podíváme, jak zlepšit metabolismus tuků.

Rychlost metabolismu je ovlivňována obrovským množstvím faktorů.

Jedním ze zásadních je věk. Jak stárneme, náš metabolismus se postupně poměrně výrazně zpomaluje. Zatímco za mlada jsme neměli problémy s udržením štíhlého těla, v pokročilém věku už si většina z nás pěstuje pár kil navíc.

Dalším činitelem majícím vliv na látkovou přeměnu je zdravotní stav, pohlaví (muži mají zpravidla metabolismus rychlejší), životospráva, kondice, způsob stravování, stres a mnoho dalšího.

Látková přeměna je proces velmi proměnlivý a rychle se přizpůsobuje měnícím se podmínkám.

Začneme-li držet přísnou dietu spojenou s pocity hladu, metabolismus se ihned zpomaluje a přepíná nás do úsporného "ukládacího" režimu.

Jak tedy na to?

Buďte realisté. Držet hladovku ještě nikdy nikomu nepomohlo.

* Určete si, kolik chcete zhubnout a rozvrhněte si, jak dlouho to bude trvat. Za optimální se považuje týdenní úbytek hmotnosti 0,5 – 1 kg týdně.
* Zapisujte si co jíte. Divili byste se, kolik jídla člověk spořádá, aniž by si to uvědomil.
* Současně si zaznamenejte i původní stav, kilogramy, obvod pasu, boků apod. abyste viděli hmotnostní úbytky a měli motivaci do dalších dní.
* Neodměňujte se tabulkou čokolády! Dojděte si na masáž nebo si kupte něco pro radost.
* Stravu je vhodné doplnit přírodními produkty určenými pro snižování tělesné hmotnosti a podporujícími spalování tuků.

Nejvyšší účinky mají doplňky stravy právě v kombinaci se zdravým jídelníčkem a pohybem. Ale je možné užívat je i samostatně.

Při výběru toho správného přípravku na hubnutí se zaměřte na složení, které by mělo být výhradně z přírodních látek a podporuje zvýšené spalování kalorií, které stojí za tvorbou nepěkných tukových polštářů na těle. Muži trpí zejména na ukládání tuku na břiše, ženy obvykle na stehnech a zadečku. Díky spalování kalorií začne váš metabolizmus přímo odbourávat tuky a tím se vaše váha snižuje.

Následuje několik doporučení, jak upravit svůj jídelníček, aby šla váha dolů.

* Jezte pravidelně – 4-5 porcí za den
* Pečivo a přílohy ze svého jídelníčku nevyřazujte, pouze omezte počet porcí za den (1 porce je 1 kus pečiva, krajíc chleba, kopeček rýže, 2     knedlíky)
* Mléčné výrobky jezte alespoň 2-3 x denně, získáte nejen hojně bílkovin (dobře sytí a chrání před ztrátami aktivní svalové hmoty), ale i vápník, který hubnutí pomáhá.
* Jezte hodně zeleniny - lhostejno, jestli syrové, dušené nebo sterilované. Hodně se zeleninou vařte, ochucujte ji kořením nebo bylinkami, ať vám chutná.
* Ovoce maximálně 2-3 kusy za den.
* Zařazujte hodně bílkovin.  Zdrojem bílkovin jsou především maso, ryby, mléčné výrobky, sýry, vejce, luštěniny. Jen pozor na tučnost vybíraných potravin. Potraviny bohaté na bílkoviny jsou mnohdy i zdrojem tuku, proto vždy maso libové, mléčné výrobky méně tučné (jogurty, tvarohy polotučné, sýry do 30 % tuku v sušině, sýry přírodní).
* Dbejte na pitný režim - nejlepší je obyčejná voda a čaje. Kávu vyřazovat nemusíte, jen ji neslaďte a nepopíjejte se smetanou.
* Nepřehánějte to s alkoholem, a pokud možno se vyhýbejte uzeninám (vhodná je šunka s více než 90 % masa).
* Sladkosti si dopřejte, ale raději na bázi tvarohových dezertů, čokolády s vyšším podílem kakaa či ovocných dezertů.
 

Držíme palce!

přírodní doplněk stravy - Slenderin

* Jmeno:
* E-mail:
   www: (url s http://)
*